Funcționează sau o reparăm gratuit.™

REPARAȚII 

Recomandăm cu tărie ca toate brichetele care sunt returnate pentru reparații să fie trimise prin intermediul unei companii de curierat.

Înainte de a trimite produsul dvs., consultați instrucțiunile produsului și videoclipurile "cum se face" din fila de îngrijire a produsului din stânga. 

Vă rugăm să nu încercați să efectuați reparații de unul singur, deoarece ar putea deteriora produsul Zippo dincolo de reparații. Reparațiile durează aproximativ 6-12 săptămâni, iar odată reparat, produsul Zippo vă va fi trimis înapoi.

  1. Pregătiți bricheta Zippo pentru expediere

- Completați Formularul de reparație Zippo și includeți-l în pachetul cu produsul dumneavoastră.  

- Îndepărtați inserția din carcasa brichetei Zippo*.

- Lăsați tot lichidul de brichetă să se evapore timp de două zile. 

- Înlocuiți unitatea interioară în carcasa brichetei.


*IMPORTANT: Vă rugăm să trimiteți NUMAI inserția, dacă aceasta trebuie reparată.  În caz contrar, vă rugăm să NU trimiteți inserția și să trimiteți doar carcasa brichetei pentru reparații. Rețineți că unitățile interioare ale brichetei nu sunt reparate. Procedura normală de reparare este înlocuirea unității interioare originale cu o unitate interioară nouă. Originalul nu va fi returnat, cu excepția cazului în care se menționează pe formularul de reparație.


  1. Ambalarea brichetei Zippo 

- Ambalați bricheta Zippo într-un plic căptușit sau într-un pachet mic.

  1. Trimiterea brichetei Zippo

Clienților care locuiesc în România:


- Trimiteți coletul la distribuitorul Zippo local, asigurat și printr-o metodă de urmărire la adresa

Lizar Logistics SRL

Str. Electronicii nr.3-5, Sector 2, București

Tel. 0212420086


Odată primit, coletul dvs. va fi transmis, în numele dvs., către Clinica Europeană de Reparații Zippo din Germania. Vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre la adresa office@lizar.ro pentru orice informații suplimentare cu privire la repararea brichetei dumneavoastră.

 

Descarca formular reparatii