Reparatii

Grija pentru bricheta dvs. Rezistenta la vant

Vă rugăm să reţineţi: Poşta Regală a adoptat reglementări, care clasifică brichetele utilizate ca mărfuri periculoase. Ca urmare a acestei clasificări, orice brichetă, care a fost expediată prin serviciile Poştei Regale, poate fi returnată sau distrusă. Zippo din Marea Britanie lucrează pentru a reclasifica brichetele noastre, permiţându-le să fie transportate prin Poşta Regală Până când situaţia cu Poşta Regală va fi fost complet rezolvată, vă recomandăm, insistent ca toate brichetele, care sunt returnate pentru reparaţii să fie trimise printr-o companie de curierat.

Funţionează sau o reparăm gratis. TM

În cazul, puţin probabil, când produsul dvs. Zippo are nevoie de reparaţie, urmaţi instrucţiunile de reparare, înainte să trimiteţi produsul la noi.

Dacă aveţi întrebări despre repararea produsului Zippo, vizitaţi secţiunea Întrebări frecvente sau Contactaţi-ne.

Nu facem uşor această promisiune. Ştim că în spatele oricărui produs Zippo trimis pentru reparare este un proprietar, ce depinde de promisiunea noastră de a-l înapoia în stare de funcţionare. Dacă o brichetă are 5 ani, 25 de ani sau 50 de ani vechime, aceasta va servi ca o sursă de încredere a flăcării pentru anii ce vor urma. Vă garantăm asta.

Reţineţi: Vă rugăm să nu încercaţi să reparaţi singuri, pentru că s-ar putea deteriora bricheta.

Bricheta dvs. va fi reparată fară nicio taxă şi returnată prompt în aproximativ 6-8 săptămâni de la primire.

Urmaţi aceşti simpli paşi pentru returnarea produsului spre reparare.

PASUL #1

  • Pregătiţi bricheta pentru expediere
  • Scoateţi partea centrală a brichetei
  • Permite combustibilului să se evapore
  • Înlocuiţi partea interioară în carcasa brichetei

PASUL #2

Împachetaţi cu grijă bricheta dvs. într-o geantă etanşă sau plic capitonat

Daţi click aici pentru o formă convenabilă de a include sau de a ataşa pachetului un bilet cu numele dvs., adresa, numărul de telefon şi o scurtă descriere a problemei.

Reţineţi: Produsele Zippo reparate sunt trimise inapoi (gratis) folosind un Serviciu de Coletărie, dacă doriţi să asiguraţi pachetul returnat, de asemeni ataşaţi un cec de 8,50 lire plătibil la Zippo UK Ltd.

Reţineţi: Maxim şase brichete pot fi trimise la reparat o dată.

PASUL #3

Clienţii care locuiesc în Marea Britanie:

Trimiteţi pachetul dvs. la Clinica de Reparaţii Zippo asigurat şi printr-o metodă ce poate fi urmărită la:

Zippo European Repair Clinic

c/o Zippo UK Ltd

1.05 Barley Mow Centre

10 Barley Mow Passage

Chiswick, London,W4 4PH

Odată primit de Zippo UK reparaţia⁄reparaţiile dvs. va/vor fi transmisă/e Clinicii în numele dvs.

Clienţii care locuiesc în Europa, dar în afara Marii Britanii:

Trimiteţi pachetul dvs. Asigurat la Clinica de Reparaţii Zippo şi printr-o metodă ce poate fi urmărită la:

Zippo European Repair Clinic

GroendahlscherWeg 87

D-46446 Emmerich am Rhein, Germany

Clienţii care locuiesc în afara Europei:

Trimiteţi pachetul dvs. asigurat la Clinica de Reparaţii Zippo şi printr-o metodă ce poate fi urmărită, la distribuitor sau la un centru de service din ţara dvs.



Grija pentru bricheta dvs. utilitară

Bricheta Utilitară Zippo este garantată pentru trei ani de la data cumpărării cu dovada de achiziţionare. Vă rugăm să includeţi 5 lire ⁄ 7 euro pentru transportul maritim şi pentru manipularea fiecărei brichete trimise.

Bricheta dvs va fi reparată prompt sau înlocuită.

Repararea Brichetei:

PASUL #1

    • Pregătiţi bricheta pentru expediere.
    • Desfaceţi bricheta şi descărcaţi gazul conform cu instrucţiunile, care au venit împreună cu bricheta dvs. sau faceţi click aici pentru instrucţiuni.

PASUL #2

    • Împachetaţi cu grijă bricheta dvs. într-o geantă etanşă sau plic capitonat cu informaţiile de mai sus şi cu 5 lire ⁄ 7 euro pentru transportul maritim şi pentru manipularea fiecărei brichete trimise.
    • ÎDaţi click aici pentru o formă convenabilă de a include sau de a ataşa pachetului un bilet cu numele dvs., adresa, numărul de telefon şi o scurtă descriere a problemei.
    • ÎIncludeţi o copie a chitanţei de vânzare ca dovadă de cumpărare cu pachetul dvs.

Reţineţi: Produsele Zippo reparate sunt trimise inapoi (gratis) folosind un Serviciu de Coletărie, dacă doriţi să asiguraţi pachetul returnat, de asemenea ataşaţi un cec de 8,50 lire plătibil la Zippo UK Ltd.

Reţineţi: Maxim şase brichete pot fi trimise la reparat o dată.

PASUL #3

Clienţii care locuiesc în Marea Britanie:

Trimiteţi pachetul dvs. asigurat la Clinica de Reparaţii Zippo şi printr-o metodă ce poate fi urmărită la:

Zippo European Repair Clinic

c/o Zippo UK Ltd

1.05 Barley Mow Centre

10 Barley Mow Passage

Chiswick, London,W4 4PH

Odată primit de Zippo UK reparaţia⁄reparaţiile dvs. va/vor fi transmisă/e Clinicii în numele dvs.

Clienţii care locuiesc în Europa, dar în afara Marii Britanii:

Trimiteţi pachetul dvs. asigurat la Clinica de Reparaţii Zippo şi printr-o metodă ce poate fi urmărită la:

Zippo European Repair Clinic

GroendahlscherWeg 87

D-46446 Emmerich am Rhein, Germany

Clienţii care locuiesc în afara Europei:

Trimiteţi pachetul dvs. asigurat la Clinica de Reparaţii Zippo şi printr-o metodă ce poate fi urmărită, la distribuitor sau la un centru de service din ţara dvs.